Etykiety

poniedziałek, 10 lipca 2017

LEPSZA JA | Zachęta | 7.07 - 27.08

Już od 7 lipca przez całe wakacje sale wystawowe Zachęty staną się sceną teatralną, siłownią, SPA, salą do tańca i przestrzenią praktyki jogi, gabinetem terapeutycznym oraz miejscem hipnozy. Wszystko za sprawą wystawy Lepsza ja, na którą  składają się działania, performanse, treningi i warsztaty z udziałem publiczności.
Będzie można płakać na zawołanie z Cally Spooner (warsztaty prowadzone przez Małgorzatę Lipmann); skakać do upadłego z Pawłem Sakowiczem; poddać się hipnozie z Xavier Cha, porozmawiać o Estetyce nudy z Karoliną Kraczkowską; kreować świat Pameli w galerii podczas trzydniowego seansu z Martą Ziółek; zostać na chwilę choreografem i Tańczącym Superbohaterem pod okiem Agnieszki Kryst oraz przez dwa wakacyjne miesiące praktykować jogę w salach wystawowych Zachęty!!!
Zapraszamy na inaugurujący projekt Dominiki Olszowy Ego Trip 
piątek, 7 lipca o godz. 18
Mam zaszczyt zaprosić państwa na teatrzyk „Ego Trip” — podróż po mnie. Zapętlony spacer po scenograficznych górach, po dolinie anielskiej, wśród której kwitną róże zachwycenia i białe lilie ubóstwa.
Dominika Olszowy, Dominika Biernat
7–9 lipca (piątek - niedziela), godz. 18 w Zachęcie. 
W wystawie Lepsza ja udział biorą: Centrum w Ruchu (Karolina Kraczkowska, Agnieszka Kryst, Ramona Nagabczyńska, Renata Piotrowska-Auffret, Magda Ptasznik, Maria Stokłosa, Iza Szostak), Xavier Cha, Nina Cristante, Jennifer Lacey, Dominika Olszowy, Paweł Sakowicz, Cally Spooner, Marta Ziółek 
kuratorka: Magdalena Komornicka
współpraca: Zuzanna Zasacka
identyfikacja wizualna: Jakub de Barbaro
wystawa 7.07 – 27.08.2017
partner wystawy: miasto stołeczne Warszawa
Wydarzenie w ramach programu Zachęta na lato realizowanego dzięki wsparciu finansowemu miasta stołecznego Warszawa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz